منو

پروفیل های upvc پنجره

امروزه با توجه به آلودگی و سرمای هوای ابرشهرها کارشناسان انرژی به این نتیجه رسیده اند که 40 درصد اتلاف انرژیساختمانها از طریق درب و پنجره ها می باشد . یکی از مهمترین راههای جلوگیری از این اتلاف انرژی استفاده از درب و پنجره های UPVC با شیشه های دو جداره می باشد ، بطوریکه در حال حاضر 70 درصد ساختمانهای اروپا از این نوعدرب و پنجره بهره می برند .


تعداد لایک: 58



کارخانه اوربان آلمان با ۶۵ سال قدمت در تولید ماشین آلات تمام اتوماتیک درب و پنجره UPVC در جهان تامین کننده پیشرفته ترین خط CNC تمام اتوماتیک، خط تولید ما می باشد که با بالاترین کیفیت ساخت و تولید درب و پنجره و ظرفیت ۴۰۰ یونیت درب و پنجره در روز را برای مشتریان به ارمغان می آورد. استفاده از این خط تولید مکانیزه باعث گردیده که خطای انسانی بسیار کاهش یابد و سیستم تولید یکپارچه در تمام زمان ها خروجی های یکسانی را ارائه دهد. بر همین مبنا شرکت زرین قاب شهر گواهینامه ها و استاندارد های کیفیتی ایران  و جهان را به دست آورده است.

  • سال ساخت اطلاعاتی ثبت نشده
  • کاربرد درب و پنجره
  • کیفیت 1
  • ساخته شده از پنجره های دو جداره
  • رنگ ها

مشخصات سازنده

وین تک

شرکت زرین قاب شهر به عنوان اولین تولید کننده درب و پنجره دو جداره UPVC در استان فارس با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی توانسته است سهم قابل توجهی از بازار این صنعت در حوزه جنوب را به دست بیاورد.





Top